Ferguson doktorea neurozirujau ospetsua da eta Hego Ameriketako herrialde batean dago oporretan bere emaztearekin. Raoul Farrago da bertan agintzen duen diktadorea eta bikotea herrialdean geratzera behartuko du medikuak garunean duen tumorea ken diezaion. Iraultzaileek medikuaren emaztea bahituko dute senarra ebakuntzan akats bat egitera behartzeko, baina ebakuntza primeran aterako da. Farrago errekuperatzen ari denean iraultza piztuko da eta hura galarazten saiatzen ari dela hil egingo da.