Jeanne and Jérôme are two musicians in a great orchestra. She plays the cello and him the violin. They are both very shy and unconfident. As the conductor ask them to play a sonate together, they are first unwilling to play together. After a few notes, the two musicians are in perfect harmony, and this duo turns into a magical moment... magical indeed...