Bere amonaren azken nahia betez, Veronica La Pazera joango da, Hego Kalifornia Beherera, eta bi arrantzale ezagutuko ditu: Arturo gaztea eta Juan, bere aita. Juanen gaixotasunaren krisi baten ondorioz, pertsonaia horiek beren printzipioak errealitate aldakor batekin alderatzen dituzte.