Rodolfo auzoko istilu baten erdian galdu da, bere lagun onena den Bananak eginahalak eingo ditu hura berreskuratzeko, bere bizitza ere arriskuan jarriz. Bananaren lagunak, ordea, es dute ulertuko zer dela eta sortu den halako iskanbila hamster batengatik.