Gerra hasi ahala, milizianoek kolektibo bihurtutako lur etze batean gogo handirik gabe dihardu Cándido nekazari umilak. Eszeptikoa da, kezka nagusak gosea eta familia baititu, batez ere mundura aurki sortuko den bere hirugarren semea. Haatik, goiz batez soldadu nazionalak herrira helduko dira. Eta beraienkin garaipena.