Octavio eta Maria egurrezko zubi batetik korrika doaz. Tiro batek banatzen ditu. 30eko hamarkada. Octavio bakarrik bizi da bere koiletilean. Bere mamuek esnatu beharko dute, bizitzara itzul dadin.