Aukera askeari buruzko komedia erromantikoa. Vincentek hogeita hamar bat urte ditu, eta aseguru-agentzia bateko lanpostu baterako lan-elkarrizketa bat egiten ari da. Berehala maiteminduko da elkarrizketa egingo dion emakume gaztearekin, Giza Baliabideetako zuzendariarekin: Lucie andereñoarekin. Bera hain zoriontsu eta ameslari dago elkarrizketan, non bota egiten baitute, bulegoan giltzak erortzen zaizkiola konturatu ere egin gabe.