Gizon bat, etxean bakarrik, birentzako otordu bat prestatzen ari da. Aldameneko bizilagunak galdutako giltza-sorta baten ondorioz, infernuko mekanika batean harrapatuta dago: sei emakume istripuz hil ziren; ikuskizun horretara bera joan zen, harrituta eta babesik gabe. Azkenik, babesik gabe, gorpuak bere egongelan biltzen ditu, eta, baxu batekin batera, hileta-auhen bat kantatzen die.