ZWEI WELTEN (DEUX MONDES) Elli eta Neleren arteko adiskidetasunaren istorioa da. Arabiar baten ustekabeko sarrera bere konpartimentuan, eta honen ondorengo bat-bateko desagerpena, Nelerentzako flirteo errugabe baten jatorria da. Bestalde, Elle-rentzat, bere pertzepzioaren iluntasunera itzuli gabeko bidaia da. Itzala eta argiaren arteko alternantzia honetan, Elliek konplota dela uste duenaren arrastoak biltzen ditu. Adiskidetasunari eta pentsamenduen arteko liskarrari buruzko istorio politikoa, gaur egungo beldurretako bat deskribatzen duena. Ezezaguna dena, a priori, eta ezjakintasuna ZWEI WELTENen (DEUX MONDES) bihotzean daude.