Gizon bat afari bat prestatzen ari da zita bat duen emakume batentzat, baina gauzak ez dira espero bezala ateratzen. Aldameneko bizilaguna, premia larriak jota, bere apartamentuan sartu eta bere prestakuntzetan gogaitzen du. Gaizki-ulertu izugarri baten ondorioz, azken hau sabelean sartutako aizto batez hilko da.