Anna eta Jenny, Marakaibo azokan gozokiak saltzen dituzten neskatilak, egunerokotasunean ibiltzen dira buhoneroen (saltzaileen) ondoan. Jennyk sexua kobre pare baten truke negoziatu behar izan du, eta Ana prestatzen ari da bere lehen esperientziari aurre egiteko.