Alejandro eta Ramon aktore frustratuak dira. Alejandro duela 10 urte erretiratu zen eszenatokitik eta Arte Dramatikoko Eskola batean lan egiten du irakasle gisa. Ramon, lanaren bila, edozein pertsonaia bihurtzeko prest dago. Inbisiak eta lehiak bat egiten dute azken borrokan. Baina gizon guztiek ezin dute takoiekin.