Gaur igandea da 2+2=5 hiriko kaleetan, elbarri psikikoen hirian. Batzuk ezkontzen diren bitartean, Adán Romanones (sagarren mendekotasunagatik zigorra betetzen ari dena), kartzelatik irtetea lortu du irrati lehiaketa bati esker. Bere gelakideek (pailazo trakifatzaileak) alde egiten dute bere bila eta kontuak doitzera. Aurkituko dute?... Gora ezkonberriak!