Sei urteko haur batek bere ikaskide berrien gaitzespena jasaten du, ez baitute berarekin jolastu nahi eta "aurpegi zikina" deitzen diote. Mateo aurpegia garbitzen saiatzen da, baina arazoa ez da zikina dagoela, haurra beltza dela baizik.