Isabel, adineko emakumea, eta bere seme-alabak, Marta eta Miguel, bakartuta geratzen dira landetxean. Etxebizitza, haur itxurako izaki misteriotsu batzuek inguratzen dute. Isabelek badaki nortzuk diren eta zer nahi duten. Martak eta Miguelek laster aurkituko dute egia beldurgarria.