Film labur hau erretiro-etxe bateko hiru egoiliarri buruzkoa da. Kirchhoff orkestra-zuzendari ohiak txakurtxo bat du legez kanpo, eta, beraz, bizilagunak, Foerster jaunak, izutu egiten du emozionalki. Ez dirudi inor konturatzen denik, harik eta egun batean Bender jaunak esku hartzen duen arte.