Pelikulak gezurretan ari dira eta amonak are gehiago. Maitasuna arrosa bide bat dela eta zure laranja erdia existitzen dela sinestarazten dizute. Baina ez. Hogeita hamar urte bete berri dituelarik, maitasuna oso mingotsa izan daitekeela egiaztatu du Ferminek.