Bienvenido Mr. Marshall filmatu zuenean, herriko maistraren ametsa pelikulan sartzea debekatu zioten, eszenaren konnotazio erotikoengatik. Berrogeita hamar urteren buruan, frustrazio hura asetu du, jatorrizkoarekin zerikusirik ez duen maistra batekin ordea. Berlangak dioenez, heriotza-zigorraren aurkako ?falla? bat egin du.