Bere pelikula berriaren muntaketan buru-belarri jardun eta gero, José Sirgado etxera itzuli denean, bizita zeharo aldatuko dioten bi gauza aurkituko ditu: garai bateko maitalearen itzulera eta, batez ere, cassette bat eta Super 8an filmaturiko sekuentzia bitxi batzuk barne dituen pakete bat.