Asteburu beroa da hipermerkatu, autopista eta urbanizazioz inguratutako Vienako aldiri batean. Udamina goren aldian dago eta egun txakurrak egiten ditu, bero handikoak. Elkar lotutako sei istorioek etsipen, frustrazio eta arima bakartien mundu bat erakusten dute. Ahuldade eta malenkoniazko ordu hauetan, pertsonaiek eguzkiaren berotasunean atseden hartzen dute bermudak eta bikiniak jantzita. Gauez, alkoholean, sexuan eta musikan babestu ohi dira. Klima zapaltzaile honen menpe, tentsioak eta tenperaturak gora egingo dute gutxika, eta giroa eutsitako eraso, amorru eta bortizkeriaz beteko da, aurki lehertuko den nahasketa berau. Mundu zaurigarri, intimo eta gordin bati zuzenduriko begirada.