Benetako gertakizunetan oinarritutako pelikula hau Toulondik eta Frantziako hegoalderantz doan Nationale 7 autopistatik gertu dagoen minusbaliatuen egoitza batean gertatzen da. Bere protagonistak gihar-eritasun bat eta izaera jasangaitza duen René, eta René zaintzeaz arduratzen den Julie erizain hasiberria dira. Renék Julieri berandu baino lehen emakume batekin oheratu nahi duela aitortzen dio. Juliek autopistako atsedenguneetan aritzen diren prostituta horietako bat bilatuko dio. Azkenean, Renék larrutan egiten du eta pertsona xarmagarria bihurtzen da. Beste minusbaliatuak, harrituta, haren metamorfosiaren zioa jakin nahiko dute. Albistea sekretupean gorde nahi dutenentzat hildura-arrazoi izango da eta beste guztientzat, berriz, poztasun iturri.