Azkarra, xelebrea, gaixotia eta batzuetan axolagabea besterik ez. Mark Renton Edinburgoko aldirietan bizi da bere lagunekin: galtzaile, alproja, psikopata eta drogazalez osatutako koadrila halakoa. Begbie alkoholikoa eta bortitza da; Spud, junkie sendaezina; Sick Boy, berriz, morboso galanta... Denek beren buruari kalte eginez bukatuko dute seguru; Mark sinu horretatik ihes egiteko adimena eta aukerabideak dituen bakarra da. Ez daki, alabaina, bizimodu konbentzional bat eramateak merezi ote dion.