Ollie eta bere emaztea ez dira oso ondo konpontzen: andreak egun osoa bere lagun Stanekin dagoela aurpegiratzen baitio. Hori jakitean Stani ideia bat otu zaio: Ollieren emazteak ume bat behar du zaintzeko eta horrela Olliek Stanekin egoteko aukera izango du. Haur bat topatu eta Ollieren etxera eramango dute, baina berandu dabiltza: Hardy andreak etxetik aldegin du eta dibortzioa eskatu dio. Olliek eta Stanek umearekin gelditu eta honen marruak direla eta, bizilagunen kexuak jasatea beste erremediorik ez dute izango.