60ko hamarkadan famatu izandako John Orton britainiar idazle polemikoaren bizitzaren narrazioa. Gaztetan antzerkia ikasteko beka bat lortu eta, orduz gero, idazten jardutea erabakiko du. Hasiera batean neska ikaskideekin ibiltzen den arren, laster Ken Halliwelli botako dio begia, bera baino pertsona jantziagoa eta helduagoa dena, eta baita bera baino lotsati eta barnerakoiagoa ere. Jendeak iritzi dionari muzin eginez, elkarrekin bizitzera doaz, homosexual izatea oraindik delitu zen garaian. Izan ere, kartzelan sartuko dituzte, eta bertan Johnek idazteko etorria aurkituko du. Johnek dramagile gisa arrakasta lortuko du, eta Ken umiliatuta eta jeloskor sentituko da, Johnen arrakasta hein batean berea dela uste baitu. Beraien arteko harremanak okerrera egingo du: Kenen zeloak atzera ere piztuko dira eta bere jarrera jada ezingo da aurrez ikusi.