Neska-mutilez osatutako gazte-talde bat ergelenarena egiten arituko da, gizarteak ezarritako arauekin hautsi nahian. Landako etxe bat bilgune dutela, beren aisialdia elkarrekin igaroko dute tentelkeriaren ezkutuko eta gutxi preziatutako balioak arakatuz. Beren helburua euren kirtenkeriekin zirikatzea da, atzeratuak bailiran jokatzen baitute. Karen, emakume bakarti eta isilak, taldearekin bat egingo du nahi gabe saio horietako batean parte hartu eta gero.