Nazien babespean sortutako Salo errepublika faxistako mansione batean, lau Jauntxoek bidegabeki daukate botere osoa, neska-mutil gazte talde bat gatibu daukate, partisanoak edo partisanoen seme-alabak dira, SSko soldadu nazien laguntzaz preso hartu dituztenak; hauei era guztietako irainak eta torturak egiten dizkiete. Etxean Jauntxoen legea da nagusi, ezin ukatuzko legea. Honen arabera, Jauntxoek beren presoen bizitza edonoiz eta edonola erabili dezakete, eta lege-urratzea heriotzarekin zigortuko da.