New Jerseyko auzo dotore batean eroso asko bizi diren Jordan familiako hiru ahizpak, zoriontasunaren bila dabiltza beti. Joyek 30 urte ditu eta oraindik ez du gizon perfektua aurkitu. Trish, ezkondutako haren ahizpa zaharrena, Joy bera bezain egoki ezkonduko ez den beldur da; eta azkenik, Helen dago, best-sellerrak idazten dituena, bere larritasunean piskanaka hondoratzen ari dena. Hiru ahizpen gurasoak ere krisialdian murgilduta daude, erretiroaren ?urrezko aroa? beraiek uste bezalakoa ez dela ohartzean. Hor dira, halaber, Trishen senarra, psikiatra adigalkorra dena; eta Helenen bizilaguna, tipo xelebrea berau; baita amets amerikarraren atzetik dabilen taxi-gidari errusiar bat ere. Derrepentean, telefono dei anonimo batek sekulako nahasmendua sortarazi du.