Brian Belengo estalpean jaio da. Handik gutxira, ohore egitera eta opariak eskaintzera izar batek gidatuta datozen Ekialdeko Errege Magoen bisita izango du. Nahaste baten ondorioz, ohoreak eta opariak aldameneko bizilagunari emango dizkiote, Jesus izeneko beste jaioberri bati. Politika-asaldurako garaiak dira: juduen taldexka klandestino batzuk azpilanean dabiltza erromatarrak Palestinatik bota nahian. Erakunde horietako batek Brian beregana erakarriko du eta, bere gogoz kontra, mesias aldarrikatuko dute.