Gizon bat eta emakume bat sutsuki maiteminduta daude, baina bakoitzaren familiek, Elizak eta gizarte burgesak grina hori gauzatzeko beren ahaleginak eragozten dituzte. Eragin surrealista handia duenez, hau da antza norabide ezberdinetan eta itxuraz loturarik gabe mugitzen den argumentu baten ardatza. Eskorpioien ohiturei buruzko atariko dokumental baten ostean, bidelapur batzuk labar batean kantari ari den artzapezpiku-talde bat ikusten dute. Gero zonaldera eskoadra bat iritsiko da, bertatik soldaduak, apaizak, mojak eta funtzionarioak jaitsiko dira Erroma inperiala sortzeko asmoz. Lehendabiziko harria jartzen ari direnean, bikote baten maitasun-saioak geldiaraziko ditu, eta hauek indarrez bereiziko dituzte, gizona espetxeratuz. Azkenik, Blangiseko dukeak antolaturiko orgia batetik bizirik atera direnak Sellignyko gaztelutik aterako dira.