South Park toki baketsua zen Terrence eta Phillip kanadiarren azken pelikula proiektatu den arte. Stan, Kyle, Kenny eta Cartmanek filma ezkutuan ikusiko dute eta gero, eskolako gainerako ikaskideek. Neska-mutikoak pelikulako hizkera zantar bera erabiltzen hasiko dira. Gurasoak haserretu egingo dira, errua bi zinegile kanadiarrei egotzi eta hortaz, gerra deklaratzen diote Kanadari. Bien bitartean, infernuan, Satan eta Saddam Hussein planeta torturapean gobernatzeko konspiratzen hasi dira. Gure heroiek Terrence eta Phillip heriotzetik salbatu eta konplot satanikoa garaitzeko borrokatu beharko dute.