Alexander Eberlin agente errusiarrak inteligentzia britainiarrean infiltratu eta hiru espioi britainiaren hilketaren arduradun den agente bikoitz errusiar bat hiltzeko mandatua jasoko du. Nahiz eta agente bikoitza Eberlin bera izan, inteligentzia zerbitzuko zuzendariek Pavel dela uste dute, haren Londresko kontaktua berau. Pavel jakinaren gainean jarri ondoren, bere estalkia gorde nahi badu hura hil beharko duela ohartzen da, baina errusiarrak jada arduratu dira hura garbitzeaz. Eberlinek mandatu batean esku hartzen du Berlinen, eta bera nor den hasieratik bazekitela eta hiriko sare errusiarra agerian uzteko berataz baliatu direla ohartzen da.