Anthony Mann
Marko Aurelio enperadoreak bere ahaide eta jarraitzaileak bilera batera Germaniako bere gotorlekura deitu ditu. Hiltzean bere legezko oinordeko Komodoren ordez bere semetzako Livio izendatuko duela esaten dio bere alaba Lucilari. Komodoren lagun Kleandro igarle itsuak Marko Aurelioren hitzak entzun eta hau pozoitu egingo du. Lucilak Marko Aurelioren nahiak kontatzen dizkio Liviori, baina honek uko egin dio tronuari eta Komodo zesar berria izan dadin utziko du. Inperioa ahultzen hasiko da, eta gero eta larderiatsuagoa den Komodoren jarreraren aurkako altxamendu-giroa areagotuz doa.