Anthony Mann
XI. mendeko Espainian, erresuma kristauek mairuen etengabeko mehatxuei aurre egin behar diete. Gatazka baten ondoren, Rodrigo Díaz de Vivarrek (El Cid) emirrak aske utziko ditu Gaztela berriro erasotuko ez dutela hitz ematen badute. Bere errukia traiziotzat joko du Gormazko kondeak, Jimena maitearen aitak eta, bere ohorea garbitzeko, Cidek duelu batean kondea hil beharko du. Nahiz eta Jimenak mendekua agindu, Fernando erregeak neska Cidekin ezkontzera behartzen du, baina ezkontza-eginbideak beteko ez direnez, Jimena komentu batean sartuko da.