Anthony Mann
Koreako Gerra bitartean, Benson tenientea ofizial gogor eta zaildua da, lur jota dagoen bere pelotoia salbatu nahi duena, eta Montana, berriz, gerrako neurosiak jota dabilen koronel bat kanpainako ospitalera eraman behar duen sarjentua. Bensonen ibilgailua hondatua dagoenez, honek Montanaren jeepa hartuko du, koronela barne dagoela, arerioa atzera botatzeko bere pelotoiak behar dituen munizioak eta ekipamendua garraiatzeko. Hara iristean, gehienak hil egin dituztela eta Bensonek pelotoia utzi zuen muinoa orain korearren esku dagoela ikusiko dute. Montanak eta Bensonek muinoa berreskuratu eta hildako soldaduei omenaldia egingo diete.