Anthony Mann
Jeff Webster eta Ben Tatum bazkideak dira eta behi-talde bat Wyomingdik Kanadara daramate urre sukarrarekin sortutako hirietara dirutza baten truke saltzeko. Skagwayra iristean bere burua legearen agente izendatu duen Gannonek ganadua kentzen die. Jeffek ganadua berreskuratu eta Dawson hirira ihes egingo du. Tabernako jabeak, Rondak, Jeffi lagunduko dio behi-taldea atzera ere lapurtu nahi duten Gannon eta bere morroien aurkako borrokan.