Anthony Mann
Cole zaldiak lapurtzeagatik ia lintxatu dute Glun McLyntock, garai batean Missouriko lapurra izandakoak bizitza salbatu dionean. McLyntockek orain Oregon bidean doan basetxetar-talde baten gidari moduan ari da. Colek harekin bat egiten du eta elkarrekin karabana gidatzen dute. Xoxone indiar-talde baten erasoari aurre egin eta azkenik beren helmugara iritsi dira. Jeremy Balle, basetxetarren buru denak, Tom Hendricks kontratatu du jaki eta horniduraz arduratu dadin. Alabaina, bizigai hauek herri eraikiberrira iristen ez direla ikusirik. McLyntock eta Balle bizkor Portlandera abiatuko dira zer gertatu den jakitera.