Anthony Mann
Steve Randall kamiolari ezkonberriak, ezustean bere burua larruen biltegi bateko lapurretan nahastuta ikusiko du, zeinean polizia bat hilik gertatu den. Gaizkile-taldeko kide bat atxilotu, epaitu eta aulki elektrikoan hiltzera zigortzen dute. Walt Radak, taldeko buruak, Steve endredatzeko asmoa du, honek hilketa aitortu dezan, ezetz badio, Ann bere emazte hiltzearen mehatxupean. Steve eta Annek mendi aldera ihes egingo dute eta senide batzuren basetxe isolatu batean ezkutatuko dira.