Anthony Mann
Louise Anderson Manhattango klub bateko abeslaria da, Eddie Clark bertako jabe delarik. Bertan B-29ko pilotua ezagutuko du, Patrick Ransom. Gau erromantiko baten ostean, Ransom Pazifikorantz abiatuko da. Adarra jo nahian, bere tripulazioak Louiseren aurpegia marrazten du hegazkinaren muturrean, zeinarekin korazatuak hondoratu eta japoniar hegazkinak lurreratzen dituen. Eddiek hegazkinaren eta honen izenaren, ?The Bamboo Blonde?, ospeari abantaila ateratzen dio bere kluba, bertako abeslaria eta izen bereko produktu-lerro bat sustatzeko, eta horiekin guztiekin zeharo aberastuko da.