Ipar Irlandan, 1972ko urtarrilaren 30ean, hamahiru pertsona hil ziren Derry-ko kaleetan (Londonderry ingelesentzat) eta beste hamalau lagun Armada britainiarraren balek zauritu zituzten. Egun hori Bloody Sunday izenez ezagutzen da. Filmak gertatutakoa kontatzen du, tropak setiatutako hirira iritsi zirenetik, manifestarien aurkako Paraxutista-erregimentuko soldaduen jokabide bortitzeraino. Arreta soilik lau pertsonaietan jartzen du: Ivan Cooper, eskubide zibilen defendatzaileen buruzagia; Gerry Donaghy, soldaduen aurkako borrokan nahasitako 17 urteko gazte katolikoa; Patrick MacLellan, brigada-jenerala, manifestazioa irmotasunez geldiarazi dezan derrigortzen dutena; eta paraxutisten irrati-operadore gazte bat, zeinak, soldadu beterano porrokatuz osaturiko bere unitatearekin batera, Bogsideko auzoan sartzeko agindua jasotzen duen.