A yuppie with a promising future from Copenhagen, Kresten is told on his wedding night of his father's death, taking him back to hi dilapidated farm and Rud, his backward and helpless elder borther. Shamed by his potoable possessions, Kresten keeps his wife at bay with one lie after another and puts an ad in the paper for a housekeeper to take care of his brother. but arrival of the beautiful Liva puts paid to his plans when it turns out that she'd not exactly been truthful about herself either. With a suspicious wife en route for the farm house, Kresten's problems are starting to look serious.