The film turns around the five senses -sight, smell, hearing, touch, taste- and the lives of different characters in their search for an intimate relationship. The story takes place over three intensive days during which the disappearance of a young girl moves public opinion and attracts media attention. Based on this dramatic backdrop, five people who live and/or work in the building in front of the park where the little girl disappeared are engaged in personal crisis of their own. Each of these characters discovers an essential clue to their unconcious desires. By solving the drama of the mission child, they will also bring their stories to a poignant and meningful conclusion.