A psychologist hangs out his shingle in a small town and begins dispensing no-nonsense advice to an array of quirky locals. He's only been in town four months, but he's already the most popular psychologist around. He listens to his clients' problems, gets involved in their lives, and helps them in unexpected ways. His unique style of therapy has a surprising effect on the commnity, sparking romance in some of the most unlikely places. But the man who hears the secrets has the biggest secret of all.