JOHN M. STAHL
On her wedding day, Norma wants to tell her husband-to-be, Edwards, a secret from the past, but her mother advises her otherwise. The secret is that norma has a son; Edward eventually finds out and promises that, though willing to adopt the chils, he also intends to kill the father. Suspecting his friend Tom, he shoots the man on surprising him alone with Norma.