The tragically comic and exasperating situation of a cute young couple from Berlin (Romeo and Juliet), who want to spend a few days away. A crisis arises in their relationship during the journey: he treats her as if she were his own personal property, underestimating her intelligence. After five exhausting days of travelling to and from, they return to Berlin, only to continue arguing ina different setting.