Frank is a small-time pusher who sels drug together with his friend Tomy. The heroin is supplied by ans ex-Yugoslav dealer, Milo, but one of the deals goes wrong and Frank is busted by the police. He is released because of lack of evidence, only to find that he owes a very big debt to Milo, who has given him two days to collect the money that will save him from a 9mm bullet.