Git is released from jail and immediately finds himself in trouble when he is forced to accept an illegal job by capo tom French. He is given a partner, Bunny, a man so depraved he has knocked off his own grandfather. Everything goes wrong when they cross moors and swamos, trapped by Frank Grogan, the world's most talkative hostage. From the moment Bunny and Git's turbulent relationship starts turning into friendship, they hace to face a enormour moral dilemma... shich seems to be hiding something suspiciously looking like money.