A journey through the career of Dominican pianist Michel Camilo, now living in New York. In addition to seeing him play several solo pieces, with a sextet, big band and symphony orchestra, Michel Camilo offers us an enlightening historical exposition of the adventure of Latin Jazz, from the first experiences in fusion up to the present day. It’s got versions of On Fire and Caribe that have never been released and a superb improvisation of the love song from the film Two Much, for which he wrote the soundtrack.