A working day in the life of travelling photographer, who in this case, is also a guitar-toting poet who just so happens to appear in the Register of Births as Joaquín Martínez Sabina, born some years ago in Úbeda, Andalusia. Sometimes he lives in Madrid – in the centre of Madrid. The film is about a poacher who uses the cover of night to pursue his prey (his images) with courage, infinite patience and stamina so as not lo let on to the animals that he’s human. He has to be alert, since the beast of beauty is extremely fleeting; he has to shoot without hesitating. (…) In his hideout by day, the photographer dissects the bodies (creates the songs) captured by night. The fact that he is Andalusian gives him that special feeling for art; his literary soul takes care of the rest. The skinniest and –well, damn it- best of our authors rambles, contemplates, observes, reflects and works in front of the cameras for half an hour.