Rita Page, a former Las Vegas showgirl, and her untalented daugther Franchesca, have come to Broadway searching for fame and fortune. To everyone’s surprise, especially after a disastrous audition, Franchesca lands the understudy role in a half-baked disco revue, only to discover that the whole thing is a scam masterminded by Veronica, a sadistic producer intent on keeping all the investor’s money. Mother and daughter, with best friend Melba in tow, work to thwart Veronica’s plans and make Franchesca a star. The futility of their attempt becomes apparent on opening night when Franchesca, aware of her performing deficiencies, refuses to go on stage and Rita emerges as the one to save the day.