Mitchel Leisen
Broadway star Elisabeth Madden finds an abandoned baby and decides to keep it. When she's told that the adoption formalities require her to have a husband, she arranges a marriage of convenience with Dr. Cory McBain. Riddled with jealousy, the matrimony is caught just short of the rocks when Cory pulls the child through a serious illness.